خرید گلدان فلزی

خرید گلدان فلزی

این روزها اگر سری به بازار گل و گیاه نزدیک منزلتان بزنید، با انتخاب های زیادی برای خرید گلدان فلزی مواجه می شوید. اما در میان تعدد انتخاب ها، چگونه می توان یک گلدان فلزی با کیفیت خوب را از گلدان فلزی های بی کیفیت تشخیص داد؟در این مقاله سعی شده تا راهنمایی هایی هر چند ابتدایی برای خرید گلدان فلزی با کیفیت برای شما همراه عزیز تدارک دیده شود.

مشخصات گلدان فلزی با کیفیت

مواد اولیه مصرفی

اولین مشخصه برای خرید گلدان فلزی، ضخامت و جنس ورقی است که از آن تهیه شده است. یک گلدان فلزی استاندارد باید از ورق گالوانیزه درجه یک با ضخامت 3/0 میلیمتر ساخته شده باشد. بعضی از تولید کنندگان برای ارزان تمام شدن کار از ورق سیاه با ضخامت پایین برای تولید گلدان فلزی استفاده می کنند. این دست گلدان ها به دلیل مقاومت پایین و عمر کم شان عموما برای تهیه سبد گل استفاده می شوند و اصلا قابلیت کاشت گل و گیاه را ندارند. برای تشخیص این گلدان های کم کیفیت به ظاهر و وزن شان دقت کنید. این گلدان ها به دلیل کم بودن ضخامت گلدان معمولا حالت دفرمه و وزن بسیار بسیار سبکی دارند.

کیفیت رنگ

دقت به کیفیت رنگ دومین نکته برای خرید گلدان فلزی خوش ساخت است. بهترین پوشش برای این گلدان ها رنگ الکترواستاتیک کوره ای است. متاسفانه بعضی از تولید کنندگان، از رنگ های روغنی ساده برای رنگ آمیزی محصولات خود استفاده می کنند. رنگ الکترواستاتیک کوره ای بسیار چسبندگی بالایی به سطح کار دارند و پوشش کامل برای گلدان ایجاد می کنند. این نوع رنگ به هیچ وجه شره نمی کند و کندن آن از روی سطح کار بسیار سخت است.

کیفیت تولید

توجه به درزهای کار در زمان خرید گلدان فلزی از اهمیت بالایی برخوردار است. کارهایی که دارای دو درز روی بدنه هستند نه تنها زیبایی کمتری دارند، بلکه امکان نشتی از محل درزها نیز در آنها بالاتر است. همیشه انتخاب بهتر گلدان فلزی با تنها یک  درز روی بدنه و پرس مناسب در کف گلدان است.

کلام آخر برای خرید گلدان فلزی مناسب

در آخر، اگر قصد خرید گلدان فلزی با کیفیت درجه یک و صدراتی دارید، فقط کافیست به فروشگاه اینترنتی محصولات شرکت پارس در این لینک مراجعه کنید. گلدان فلزی های شرکت پارس از با کیفیت ترین مواد اولیه و جدید ترین تکنولوژی روز با تنوع رنگ و مدل بی نظیر در فروشگاه اینترنتی شرکت به صورت مستقیم قابل تهیه هستند. گلدان ها ظرف چند روز کاری به آدرس درخواستی ارسال می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.