فروش گلدان فلزی به صورت تکی و عمده

فروش گلدان فلزی

امکان فروش گلدان فلزی به صورت تکی در فروشگاه آنلاین شرکت پارس در این لینک برای شما مخاطب عزیز فراهم شده است. برای مطالعه نحوه فروش عمده یا سایر روش های خرید تکی ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فروش تکی گلدان فلزی

علاوه بر فروشگاه مجازی محصولات شرکت، سفارش گذاری یا مشاوره برای خرید گلدان گالوانیزه مناسب، از طریق صفحه اینستاگرام شرکت یا تماس مستقیم تلفنی یا ارسال پیامک Whatsapp با شماره های+989339101058 و +989123249272ممکن است.

پس از ثبت درخواست از طرق یاد شده، پیش فاکتور برای شما صادر می گردد. سفارش پس از تسویه کامل وجه پیشفاکتور، ثبت می گردد. برای ارسال مرسوله نام و نام خانوادگی، آدرس پستی و شماره تماس خریدار مورد نیاز است. سفارش های تکی در نهایت 4 روز کاری آماده ارسال هستند. سفارش های آماده پس از بسته بندی توسط شرکت حمل و نقل تیپاکس به آدرس خریدار ارسال می گردند.

فروش گلدان گالوانیزه به صورت عمده

برای خرید عمده از یکی از راه های ارتباطی شرکت درخواست خود را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید. شما می توانید از طریق تماس مستقیم تلفنی، پیام یا تماس روی Whatsapp یا اینستاگرام شرکت اقدام به درخواست عمده محصول نمایید. فروش گلدان فلزی تنها به صورت نقدی صورت می گیرد. 50% مبلغ پیش فاکتور در زمان ثبت سفارش و 50% بعد از آماده شدن سفارش و قبل از حمل قابل پرداخت خواهد بود. سفارش های عمده بعد از دو هفته کاری آماده تحویل خواهند بود. نحوه ارسال بسته به درخواست مشتری برای مشتریان تهرانی به وسیله وانت یا سواری و برای مشتری های شهرستانی توسط اتوبوس یا باربری خواهد بود. امکان سفارش گذاری در سایت اینترنتی شرکت هم محیا شده است. شما ابتدا بعد از ساختن ناحیه کاربری باید درخواست خرید عمده بدهیذ. درخواست شما در اسرع وقت توسط همکاران ما بررسی می گردد. در صورت تایید شما امکان سفارش گذاری عمده از طریق سایت هم خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.